Oficialus pavadinimas: "Jurgineta", MB

"Jurgineta", MB Įmonės kodas 305484152

"Jurgineta", MB PVM kodas LT100013433417 nuo 2020-10-09 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jurgineta", MB (draudėjo kodas 3561961, mokesčių mokėtojo kodas 305484152) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Jurgineta", MB (305484152) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 703 773
2024-02 6 530 698
2024-01 6 407 561
2023-12 5 411 475
2023-11 5 432 499
2023-10 6 345 473
2023-09 6 442 607
2023-08 5 535 608
2023-07 5 484 554
2023-06 5 461 529
2023-05 4 572 511
2023-04 4 536 481
2023-03 4 533 479
2023-02 4 521 469
2023-01 3 - -
2022-12 5 424 477
2022-11 5 370 429
2022-10 5 373 433
2022-09 5 379 440
2022-08 5 373 436
2022-07 6 336 470
2022-06 7 342 560
2022-05 7 305 493
2022-04 7 331 538
2022-03 7 318 522
2022-02 4 191 179
2022-01 5 250 286
2021-12 4 434 393
2021-11 5 346 392
2021-10 6 373 510
2021-09 5 396 451
2021-08 5 423 484
2021-07 5 454 516
2021-06 5 440 499
2021-05 5 399 454
2021-04 4 517 476
2021-03 5 495 574
2021-02 4 561 519
2021-01 4 480 440
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų