Oficialus pavadinimas: ŽŪB "Dvarviečiai"

ŽŪB "Dvarviečiai" Įmonės kodas 305472399

ŽŪB "Dvarviečiai" PVM kodas LT100013229116 nuo 2020-07-09 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje ŽŪB "Dvarviečiai" (draudėjo kodas 3560614, mokesčių mokėtojo kodas 305472399) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

ŽŪB "Dvarviečiai" (305472399) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 842 792
2023-11 4 842 792
2023-10 4 747 700
2023-09 6 441 616
2023-08 6 476 643
2023-07 6 476 643
2023-06 6 547 755
2023-05 4 534 493
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 6 372 510
2023-01 3 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 11 569 1,233
2022-08 6 638 804
2022-07 6 754 947
2022-06 12 967 2,484
2022-05 13 696 2,091
2022-04 14 808 2,602
2022-03 10 754 1,757
2022-02 8 908 1,710
2022-01 8 503 920
2021-12 8 451 827
2021-11 8 550 1,009
2021-10 7 505 815
2021-09 9 388 765
2021-08 6 543 751
2021-07 7 559 891
2021-06 7 557 887
2021-05 7 557 887
2021-04 7 557 887
2021-03 5 523 595
2021-02 6 480 657
2021-01 6 494 685
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų