Oficialus pavadinimas: Ebaltica, MB

Ebaltica, MB Įmonės kodas 305470302

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Ebaltica, MB (draudėjo kodas 3560511, mokesčių mokėtojo kodas 305470302) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Ebaltica, MB (305470302) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 1,405 1,657
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 4 1,115 1,093
2024-04 7 1,083 2,055
2024-03 8 1,191 2,240
2024-02 5 488 598
2024-01 5 1,342 1,578
2023-12 9 754 1,592
2023-11 8 810 1,568
2023-10 11 1,028 2,679
2023-09 11 1,230 3,206
2023-08 6 509 750
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 6 1,130 1,616
2022-09 6 1,130 1,616
2022-08 6 709 1,026
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 4 1,091 984
2022-04 7 873 1,396
2022-03 8 800 1,497
2022-02 1 - -
2022-01 4 701 649
2021-12 1 - -
2021-11 7 243 405
2021-10 9 1,019 2,127
2021-09 9 932 1,952
2021-08 4 855 819
2021-07 1 - -
2021-06 4 519 481
2021-05 4 1,065 961
2021-04 8 786 1,437
2021-03 8 883 1,627
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų