Oficialus pavadinimas: "Inexstudio", UAB

"Inexstudio", UAB Įmonės kodas 305469894

"Inexstudio", UAB PVM kodas LT100013004219 nuo 2020-03-01 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Inexstudio", UAB (draudėjo kodas 3560253, mokesčių mokėtojo kodas 305469894) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-08 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Inexstudio", UAB (305469894) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 6 1,043 1,407
2023-05 9 1,654 3,338
2023-04 6 1,979 2,651
2023-03 9 1,644 3,331
2023-02 9 2,322 4,697
2023-01 9 1,690 3,411
2022-12 9 1,457 2,954
2022-11 7 1,659 2,634
2022-10 6 1,602 2,164
2022-09 6 1,597 2,158
2022-08 7 1,369 2,154
2022-07 6 1,169 1,558
2022-06 6 1,180 1,573
2022-05 6 1,097 1,457
2022-04 5 1,622 1,833
2022-03 5 1,496 1,688
2022-02 5 1,553 1,748
2022-01 5 1,552 1,747
2021-12 5 1,551 1,741
2021-11 5 1,323 1,471
2021-10 5 1,321 1,469
2021-09 4 1,260 1,103
2021-08 4 1,096 964
2021-07 4 1,063 936
2021-06 4 1,562 1,477
2021-05 4 1,222 1,147
2021-04 5 1,179 1,386
2021-03 5 1,100 1,320
2021-02 4 1,339 1,290
2021-01 4 1,257 1,212
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų