Oficialus pavadinimas: MAD Beauty Squad, UAB

MAD Beauty Squad, UAB Įmonės kodas 305465675

MAD Beauty Squad, UAB PVM kodas LT100013044914 nuo 2020-03-16 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje MAD Beauty Squad, UAB (draudėjo kodas 3559853, mokesčių mokėtojo kodas 305465675) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

MAD Beauty Squad, UAB (305465675) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 1,521 1,468
2023-08 4 1,567 1,512
2023-07 3 - -
2023-06 4 1,355 1,278
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 1,353 1,236
2022-02 4 1,212 1,090
2022-01 4 1,335 1,198
2021-12 4 1,348 1,205
2021-11 4 1,372 1,228
2021-10 4 1,350 1,219
2021-09 5 1,527 1,690
2021-08 5 1,208 1,302
2021-07 5 1,456 1,595
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų