Oficialus pavadinimas: BIOTO, UAB

BIOTO, UAB Įmonės kodas 305439883

BIOTO, UAB PVM kodas LT100012940318 nuo 2020-02-06 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje BIOTO, UAB (draudėjo kodas 3549737, mokesčių mokėtojo kodas 305439883) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

BIOTO, UAB (305439883) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 4 1,230 1,194
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,741 1,662
2022-10 4 1,630 1,551
2022-09 4 1,636 1,556
2022-08 4 1,630 1,551
2022-07 4 1,624 1,545
2022-06 6 1,090 1,556
2022-05 6 1,088 1,554
2022-04 6 1,088 1,554
2022-03 6 1,093 1,561
2022-02 6 1,088 1,554
2022-01 5 881 1,037
2021-12 5 880 1,034
2021-11 5 880 1,034
2021-10 5 880 1,034
2021-09 5 881 1,035
2021-08 5 882 1,036
2021-07 5 880 1,034
2021-06 5 880 1,034
2021-05 5 882 1,036
2021-04 5 825 976
2021-03 4 860 830
2021-02 4 860 830
2021-01 4 860 830
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų