Oficialus pavadinimas: "Grelėja", MB
"Grelėja", MB Įmonės kodas 305438646
"Grelėja", MB PVM kodas LT100013496613 nuo 2020-11-06 (prieš 4 metus)
Balanso ataskaitos
Pateikimo data (dokumentas užregistruotas Registrų Centre) | Aprašymas (dokumento, kuris užregistruotas Registrų Centre) | Laikotarpis Nuo kurio yra balanso duomenys | Laikotarpis Iki kurio yra balanso duomenys | Nuosavas kapitalas | Įsipareigojimai | Turtas (ilgalaikis) | Turtas (trumpalaikis) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-04-29 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0422), BALANSAS (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (BST217) | 2023-01-01 | 2023-12-31 | 9,158 | 3,175 | 0 | 12,333 |
2023-06-22 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0422), BALANSAS (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (BST217) | 2022-01-01 | 2022-12-31 | 11,073 | 2,416 | 5,095 | 8,394 |
2022-05-27 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0322), BALANSAS (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (BST217) | 2021-01-01 | 2021-12-31 | 15,033 | 0 | 0 | 16,105 |
2021-04-08 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0322), BALANSAS (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (BST217) | 2020-01-24 | 2020-12-31 | 12,879 | 0 | 0 | 13,250 |
Nuosavas kapitalas (savininkų nuosavybė) – tai yra kas lieka iš turto sumos atėmus įsipareigojimų sumą.
Įsipareigojimai – tai yra įmonės ilgalaikės ir trumpalaikės skolos tiekėjams, darbuotojams, kreditoriams, biudžetui ir kt.
Trumpalaikis turtas - susidaro iš gautinų sumų, trumpalaikio materialaus turto, atsargų, sumokėtų avansų, kitų gautinų sumų, piniginių lėšų.
Ilgalaikis turtas - turtas, kuris įmonėje bus naudojamas ilgiau nei metus.
Pelno (nuostolių) ataskaitos
Pateikimo data (dokumentas užregistruotas Registrų Centre) | Aprašymas (dokumento, kuris užregistruotas Registrų Centre) | Laikotarpis Nuo kurio yra pajamų duomenys | Laikotarpis Iki kurio yra pajamų duomenys | Pardavimo pajamos | Pelnas prieš mokesčius (gross) | % | Grynasis pelnas (net) | % |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-04-29 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0422), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (IST118) | 2023-01-01 | 2023-12-31 | 14,060 | -2,827 | -20.11% | -2,827 | -20.11% |
2023-06-22 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0422), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (IST118) | 2022-01-01 | 2022-12-31 | 14,007 | -3,960 | -28.27% | -3,960 | -28.27% |
2022-05-27 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0322), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (IST118) | 2021-01-01 | 2021-12-31 | 4,495 | 2,267 | 50.43% | 2,154 | 47.92% |
2021-04-08 | Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys (FS0322), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (Neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų ir mažųjų bendrijų) (IST118) | 2020-01-24 | 2020-12-31 | 17,177 | 7,452 | 43.38% | 8,125 | 47.3% |
Pardavimo pajamos – ekonominės naudos padidėjimas per ataskaitinį laikotarpį dėl prekių pardavimo ir paslaugų teikimo.
Pelnas prieš mokesčius - visos įmonės pajamos atėmus visas įmonės sąnaudas.
Pelningumas prieš mokesčius - pelno prieš apmokestinimą ir pardavimo pajamų santykis.
Grynasis pelnas – tai yra visos įmonės pajamos atėmus visas įmonės sąnaudas ir pelno mokesčius.
Grynasis pelningumas - grynojo pelno ir pardavimo pajamų santykis.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
![Registrų Centras](/images/rc-logo-min.png)
![Sodra](/images/sodra-logo-min.png)
![VMI](/images/vmi-logo-min.png)
![REGITRA](/images/regitra-logo.png)
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.