Oficialus pavadinimas: QB EUROTRANS, UAB

QB EUROTRANS, UAB Įmonės kodas 305435397

QB EUROTRANS, UAB PVM kodas LT100015384116 nuo 2022-10-31 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje QB EUROTRANS, UAB (draudėjo kodas 3547690, mokesčių mokėtojo kodas 305435397) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje QB EUROTRANS, UAB:

QB EUROTRANS, UAB (305435397) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-08 6 1,118 1,524
2025-07 6 973 1,331
2025-06 5 628 675
2025-05 6 806 1,118
2025-04 6 972 1,392
2025-03 6 961 1,378
2025-02 6 961 1,376
2025-01 5 1,015 1,208
2024-12 7 745 1,239
2024-11 7 780 1,299
2024-10 7 737 1,232
2024-09 7 777 1,294
2024-08 7 772 1,284
2024-07 6 872 1,243
2024-06 7 775 1,290
2024-05 7 744 1,245
2024-04 6 843 1,208
2024-03 7 761 1,270
2024-02 7 935 1,567
2024-01 8 870 1,667
2023-12 8 1,135 2,182
2023-11 9 899 1,924
2023-10 7 1,281 2,073
2023-09 5 1,846 2,104
2023-08 5 1,846 2,104
2023-07 4 1,171 1,082
2023-06 4 1,135 1,051
2023-05 3 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų