Oficialus pavadinimas: DUALLINE, UAB

DUALLINE, UAB Įmonės kodas 305433503

DUALLINE, UAB PVM kodas LT100013008817 nuo 2020-03-02 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje DUALLINE, UAB (draudėjo kodas 3548335, mokesčių mokėtojo kodas 305433503) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

DUALLINE, UAB (305433503) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,587 1,500
2024-02 5 1,639 1,891
2024-01 5 1,493 1,730
2023-12 6 1,555 2,163
2023-11 6 1,819 2,520
2023-10 6 1,433 2,000
2023-09 6 1,140 1,595
2023-08 6 1,512 2,128
2023-07 6 1,724 2,380
2023-06 7 1,575 2,568
2023-05 7 1,474 2,402
2023-04 7 1,541 2,511
2023-03 7 1,552 2,529
2023-02 7 1,494 2,422
2023-01 7 1,528 2,505
2022-12 6 2,230 3,132
2022-11 6 2,325 3,249
2022-10 6 1,757 2,472
2022-09 6 1,503 2,128
2022-08 5 1,337 1,568
2022-07 4 1,747 1,627
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 1 - -
2021-09 2 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų