Oficialus pavadinimas: "PIR LT", UAB

"PIR LT", UAB Įmonės kodas 305431897

"PIR LT", UAB PVM kodas LT100012944815 nuo 2020-02-07 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "PIR LT", UAB (draudėjo kodas 3541219, mokesčių mokėtojo kodas 305431897) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"PIR LT", UAB (305431897) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2023-12 4 1,568 1,503
2023-11 4 1,522 1,470
2023-10 4 1,683 1,558
2023-09 4 963 906
2023-08 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 815 754
2023-04 4 1,085 1,016
2023-03 4 1,087 1,018
2022-12 4 1,045 969
2022-11 4 837 769
2022-10 4 1,034 958
2022-09 4 1,044 967
2022-08 4 1,083 1,007
2022-07 4 1,098 1,021
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 4 1,025 935
2022-01 3 - -
2021-12 4 1,178 1,060
2021-11 5 1,165 1,262
2021-10 5 1,133 1,226
2021-09 4 1,061 925
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 4 1,058 944
2021-02 4 962 851
2021-01 4 915 806
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų