Oficialus pavadinimas: "Solidsofa", UAB

"Solidsofa", UAB Įmonės kodas 305402415

"Solidsofa", UAB PVM kodas LT100012878117 nuo 2020-01-14 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Solidsofa", UAB (draudėjo kodas 3533482, mokesčių mokėtojo kodas 305402415) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Solidsofa", UAB (305402415) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,014 957
2024-02 4 1,021 963
2024-01 4 902 862
2023-12 4 823 792
2023-11 4 955 904
2023-10 4 950 902
2023-09 4 969 916
2023-08 4 977 920
2023-07 4 1,046 979
2023-06 4 1,046 979
2023-05 4 740 713
2023-04 3 - -
2023-03 4 817 777
2023-02 4 990 924
2023-01 4 996 930
2022-12 4 993 925
2022-11 4 925 866
2022-10 4 935 875
2022-09 4 956 894
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 724 697
2022-04 4 992 924
2022-03 4 779 719
2022-02 4 777 717
2022-01 4 706 657
2021-12 4 549 529
2021-11 4 833 798
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 4 1,055 965
2021-03 4 894 823
2021-02 4 980 904
2021-01 4 961 886
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų