Oficialus pavadinimas: "Ad vitam", UAB

"Ad vitam", UAB Įmonės kodas 305390500

"Ad vitam", UAB PVM kodas LT100014775510 nuo 2022-03-02 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ad vitam", UAB (draudėjo kodas 3528869, mokesčių mokėtojo kodas 305390500) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Ad vitam", UAB (305390500) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 1,007 1,296
2024-08 5 1,185 1,261
2024-07 5 1,111 1,181
2024-06 5 1,055 1,122
2024-05 5 1,102 1,172
2024-04 5 1,042 1,108
2024-03 5 1,059 1,143
2024-02 7 1,662 2,695
2024-01 9 1,400 2,894
2023-12 9 1,010 2,082
2023-11 9 1,232 2,543
2023-10 10 1,081 2,475
2023-09 9 990 2,025
2023-08 9 1,143 2,344
2023-07 9 1,105 2,267
2023-06 10 1,123 2,614
2023-05 10 991 2,277
2023-04 9 1,016 2,087
2023-03 9 1,004 2,064
2023-02 9 890 1,794
2023-01 10 1,079 2,386
2022-12 10 885 1,984
2022-11 9 1,134 2,313
2022-10 9 1,002 2,038
2022-09 11 795 1,977
2022-08 10 842 1,891
2022-07 12 811 2,190
2022-06 10 782 1,760
2022-05 10 949 2,157
2022-04 10 947 2,121
2022-03 10 886 1,995
2022-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų