Oficialus pavadinimas: "Sasvena", UAB

"Sasvena", UAB Įmonės kodas 305390219

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sasvena", UAB (draudėjo kodas 3528680, mokesčių mokėtojo kodas 305390219) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Sasvena", UAB (305390219) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 2 - -
2024-07 4 755 732
2024-06 4 897 842
2024-05 4 857 817
2024-04 4 969 911
2024-03 4 840 787
2024-02 4 966 909
2024-01 4 966 909
2023-12 4 886 835
2023-11 4 853 807
2023-10 4 781 732
2023-09 3 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 3 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 599 576
2022-12 5 530 612
2022-11 5 678 776
2022-10 6 815 1,139
2022-09 6 718 997
2022-08 5 632 737
2022-07 5 636 740
2022-06 5 714 820
2022-05 5 641 733
2022-04 4 696 637
2022-03 4 719 656
2022-02 5 688 790
2022-01 5 735 845
2021-12 5 645 740
2021-11 5 645 740
2021-10 5 560 647
2021-09 5 529 604
2021-08 5 521 609
2021-07 5 645 760
2021-06 5 602 713
2021-05 6 563 792
2021-04 6 603 844
2021-03 5 563 662
2021-02 6 548 764
2021-01 6 510 718
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų