Oficialus pavadinimas: Moto Inn, MB

Moto Inn, MB Įmonės kodas 305388385

Moto Inn, MB PVM kodas LT100012842812 nuo 2019-12-20 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Moto Inn, MB (draudėjo kodas 3527957, mokesčių mokėtojo kodas 305388385) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Moto Inn, MB (305388385) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 1,818 2,027
2024-02 5 1,564 1,757
2024-01 5 1,787 1,995
2023-12 5 1,714 1,915
2023-11 5 1,774 1,980
2023-10 5 1,723 1,927
2023-09 6 1,585 2,141
2023-08 5 1,576 1,746
2023-07 5 1,653 1,845
2023-06 5 1,682 1,841
2023-05 6 1,142 1,578
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 1,271 1,151
2022-08 4 523 472
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 4 466 416
2022-03 4 737 647
2022-02 4 691 603
2022-01 4 730 640
2021-12 5 799 865
2021-11 5 755 818
2021-10 5 761 825
2021-09 5 761 825
2021-08 5 761 825
2021-07 5 761 825
2021-06 5 761 825
2021-05 5 645 701
2021-04 4 646 565
2021-03 4 513 445
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų