Oficialus pavadinimas: "Traktolita", UAB

"Traktolita", UAB Įmonės kodas 305349884

"Traktolita", UAB PVM kodas LT100012825015 nuo 2019-12-12 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Traktolita", UAB (draudėjo kodas 3513095, mokesčių mokėtojo kodas 305349884) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Traktolita", UAB (305349884) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 958 1,335
2024-02 8 978 1,850
2024-01 8 744 1,430
2023-12 7 786 1,310
2023-11 7 771 1,285
2023-10 7 772 1,286
2023-09 9 615 1,307
2023-08 9 692 1,461
2023-07 9 622 1,333
2023-06 9 622 1,333
2023-05 9 613 1,315
2023-04 7 664 1,128
2023-03 7 548 931
2023-02 6 628 915
2023-01 5 701 851
2022-12 5 636 767
2022-11 7 651 1,101
2022-10 8 595 1,146
2022-09 7 678 1,143
2022-08 7 675 1,139
2022-07 7 675 1,139
2022-06 7 570 942
2022-05 4 411 388
2022-04 4 454 436
2022-03 4 520 502
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų