Oficialus pavadinimas: "MALCON", UAB

"MALCON", UAB Įmonės kodas 305331886

"MALCON", UAB PVM kodas LT100012813718 nuo 2019-12-06 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MALCON", UAB (draudėjo kodas 3510426, mokesčių mokėtojo kodas 305331886) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"MALCON", UAB (305331886) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,061 1,516
2024-02 7 935 1,555
2024-01 7 928 1,544
2023-12 7 925 1,540
2023-11 7 696 1,150
2023-10 7 688 1,137
2023-09 7 675 1,114
2023-08 7 574 971
2023-07 5 766 930
2023-06 5 772 938
2023-05 5 774 939
2023-04 5 854 1,036
2023-03 5 964 1,170
2023-02 5 849 1,030
2023-01 5 852 1,034
2022-12 5 752 911
2022-11 5 749 907
2022-10 5 731 885
2022-09 5 719 871
2022-08 5 754 913
2022-07 5 633 766
2022-06 4 757 732
2022-05 4 737 713
2022-04 4 736 712
2022-03 4 737 713
2022-02 5 566 685
2022-01 5 736 890
2021-12 5 649 784
2021-11 5 622 751
2021-10 5 642 775
2021-09 5 642 775
2021-08 5 518 625
2021-07 4 611 589
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų