Oficialus pavadinimas: "Teksera", MB

"Teksera", MB Įmonės kodas 305327902

"Teksera", MB PVM kodas LT100015220214 nuo 2022-08-27 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Teksera", MB (draudėjo kodas 3510545, mokesčių mokėtojo kodas 305327902) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 15 darbuotojai (apdraustieji).

"Teksera", MB (305327902) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 15 889 3,152
2024-08 15 929 3,275
2024-07 17 932 3,657
2024-06 16 950 3,556
2024-05 16 893 3,332
2024-04 17 894 3,573
2024-03 12 778 2,188
2024-02 12 612 1,729
2024-01 6 928 1,296
2023-12 6 710 1,012
2023-11 6 1,018 1,462
2023-10 6 854 1,219
2023-09 6 795 1,133
2023-08 6 828 1,181
2023-07 6 812 1,157
2023-06 5 710 841
2023-05 4 811 765
2023-04 4 762 724
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 2 - -
2022-04 1 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų