Oficialus pavadinimas: "Vytautas ir Ko", UAB

"Vytautas ir Ko", UAB Įmonės kodas 305293414

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vytautas ir Ko", UAB (draudėjo kodas 3502446, mokesčių mokėtojo kodas 305293414) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Vytautas ir Ko", UAB (305293414) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 4 1,118 1,038
2024-07 4 2,000 1,893
2024-06 4 1,120 1,043
2024-05 3 - -
2024-04 6 419 560
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 1,364 1,278
2023-12 3 - -
2023-11 5 1,167 1,376
2023-10 5 1,292 1,526
2023-09 6 1,343 1,914
2023-08 6 1,480 2,113
2023-07 6 1,314 1,872
2023-06 5 1,041 1,221
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 8 591 1,063
2023-02 8 1,437 2,622
2023-01 8 1,097 2,007
2022-12 4 1,222 1,113
2022-11 2 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų