Oficialus pavadinimas: "Ecobiofilm", UAB

"Ecobiofilm", UAB Įmonės kodas 305289259

"Ecobiofilm", UAB PVM kodas LT100013839919 nuo 2021-03-13 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ecobiofilm", UAB (draudėjo kodas 3502158, mokesčių mokėtojo kodas 305289259) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Ecobiofilm", UAB (305289259) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 1 - -
2023-11 10 1,125 2,347
2023-10 10 1,211 2,523
2023-09 11 1,082 2,488
2023-08 10 1,325 2,788
2023-07 10 1,087 2,227
2023-06 10 1,142 2,312
2023-05 10 1,157 2,348
2023-04 10 970 1,953
2023-03 9 1,061 1,903
2023-02 7 1,063 1,469
2023-01 6 1,206 1,413
2022-12 5 1,236 1,188
2022-11 5 1,202 1,156
2022-10 5 1,236 1,188
2022-09 5 1,279 1,230
2022-08 5 1,394 1,356
2022-07 5 1,197 1,152
2022-06 4 1,129 778
2022-05 4 1,304 923
2022-04 4 1,082 742
2022-03 4 1,135 774
2022-02 4 1,050 723
2022-01 3 - -
2021-12 4 1,110 759
2021-11 4 1,060 729
2021-10 4 1,088 746
2021-09 4 1,110 758
2021-08 4 1,086 737
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų