Oficialus pavadinimas: "Kauno lietaus vaikai", VšĮ

"Kauno lietaus vaikai", VšĮ Įmonės kodas 305278750

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Kauno lietaus vaikai", VšĮ (draudėjo kodas 3499545, mokesčių mokėtojo kodas 305278750) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Kauno lietaus vaikai", VšĮ (305278750) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 1 - -
2024-11 1 - -
2024-10 2 - -
2024-09 1 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 695 648
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 633 556
2023-06 4 527 465
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 6 407 548
2022-11 5 354 389
2022-10 5 396 445
2022-09 4 386 356
2022-08 4 368 338
2022-07 4 334 308
2022-06 9 338 676
2022-05 4 306 280
2022-04 5 439 517
2022-03 4 298 281
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 876 821
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų