Oficialus pavadinimas: VšĮ "Estradėja"

VšĮ "Estradėja" Įmonės kodas 305278615

VšĮ "Estradėja" PVM kodas LT100014496110 nuo 2021-11-19 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ "Estradėja" (draudėjo kodas 3499756, mokesčių mokėtojo kodas 305278615) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ "Estradėja" (305278615) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 962 917
2024-02 4 973 926
2024-01 4 973 926
2023-12 4 960 915
2023-11 4 960 915
2023-10 4 960 915
2023-09 4 960 915
2023-08 3 - -
2023-07 4 980 937
2023-06 4 960 915
2023-05 4 960 915
2023-04 4 960 915
2023-03 4 641 605
2023-02 4 615 580
2023-01 4 641 617
2022-12 4 503 481
2022-11 4 503 481
2022-10 5 565 678
2022-09 5 484 581
2022-08 4 530 512
2022-07 4 650 628
2022-06 5 674 793
2022-05 5 682 782
2022-04 5 662 758
2022-03 5 554 627
2022-02 5 670 768
2022-01 5 653 747
2021-12 5 590 676
2021-11 5 590 676
2021-10 5 586 672
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų