Oficialus pavadinimas: "Uferma", UAB

"Uferma", UAB Įmonės kodas 305271460

"Uferma", UAB PVM kodas LT100012751217 nuo 2019-11-15 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Uferma", UAB (draudėjo kodas 3489487, mokesčių mokėtojo kodas 305271460) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Uferma", UAB (305271460) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 975 1,657
2024-02 7 941 1,599
2024-01 7 944 1,603
2023-12 7 870 1,478
2023-11 7 875 1,486
2023-10 7 854 1,452
2023-09 8 917 1,734
2023-08 8 954 1,810
2023-07 8 947 1,797
2023-06 8 921 1,746
2023-05 8 973 1,843
2023-04 8 776 1,499
2023-03 8 821 1,597
2023-02 7 869 1,451
2023-01 7 888 1,483
2022-12 7 853 1,421
2022-11 6 851 1,211
2022-10 6 832 1,184
2022-09 6 840 1,195
2022-08 6 839 1,193
2022-07 7 846 1,392
2022-06 7 890 1,459
2022-05 7 812 1,338
2022-04 7 774 1,278
2022-03 8 683 1,312
2022-02 5 834 1,007
2022-01 5 614 739
2021-12 4 595 567
2021-11 3 - -
2021-10 4 486 463
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų