Oficialus pavadinimas: "Jugiter", UAB

"Jugiter", UAB Įmonės kodas 305267921

"Jugiter", UAB PVM kodas LT100012800110 nuo 2019-12-03 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jugiter", UAB (draudėjo kodas 3488862, mokesčių mokėtojo kodas 305267921) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Jugiter", UAB (305267921) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 4 339 323
2024-01 2 - -
2023-12 4 754 690
2023-11 4 733 672
2023-10 3 - -
2023-09 4 390 359
2023-08 3 - -
2023-07 4 563 528
2023-06 4 754 690
2023-05 4 438 384
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 948 879
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 461 411
2021-11 4 461 411
2021-10 4 450 401
2021-09 4 450 401
2021-08 4 377 332
2021-07 5 523 575
2021-06 5 572 627
2021-05 5 572 627
2021-04 5 462 502
2021-03 6 554 725
2021-02 5 682 743
2021-01 5 797 801
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų