Oficialus pavadinimas: "Geoidėja", MB

"Geoidėja", MB Įmonės kodas 305246642

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Geoidėja", MB (draudėjo kodas 3484359, mokesčių mokėtojo kodas 305246642) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Geoidėja", MB (305246642) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 77 105
2024-08 6 82 111
2024-07 6 77 105
2024-06 6 77 105
2024-05 5 91 103
2024-04 5 91 103
2024-03 6 80 109
2024-02 6 83 113
2024-01 6 79 108
2023-12 6 60 80
2023-11 6 60 80
2023-10 6 60 80
2023-09 6 60 80
2023-08 6 62 82
2023-07 6 60 80
2023-06 5 70 77
2023-05 6 86 112
2023-04 6 86 112
2023-03 6 88 116
2023-02 7 101 160
2023-01 7 98 155
2022-12 7 96 151
2022-11 7 96 151
2022-10 7 96 151
2022-09 8 86 155
2022-08 8 128 235
2022-07 8 108 196
2022-06 8 102 188
2022-05 7 79 132
2022-04 7 78 130
2022-03 7 90 149
2022-02 7 75 124
2022-01 8 141 269
2021-12 9 126 272
2021-11 9 95 202
2021-10 9 105 222
2021-09 8 110 206
2021-08 7 101 165
2021-07 7 89 145
2021-06 7 107 175
2021-05 7 177 296
2021-04 6 178 254
2021-03 6 214 306
2021-02 6 185 264
2021-01 5 110 128
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų