Oficialus pavadinimas: "Persidis", UAB

"Persidis", UAB Įmonės kodas 305241271

"Persidis", UAB PVM kodas LT100015371711 nuo 2022-10-25 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Persidis", UAB (draudėjo kodas 3478470, mokesčių mokėtojo kodas 305241271) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 19 darbuotojai (apdraustieji).

"Persidis", UAB (305241271) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 19 845 3,737
2024-07 20 691 3,233
2024-06 14 898 2,704
2024-05 3 - -
2024-04 20 841 3,637
2024-03 5 806 885
2024-02 13 843 2,418
2024-01 13 848 2,412
2023-12 11 791 1,875
2023-11 17 812 3,039
2023-10 26 817 4,303
2023-09 23 667 2,993
2023-08 12 629 1,657
2023-07 9 778 1,542
2023-06 13 515 1,295
2023-05 8 702 1,114
2023-04 6 743 948
2023-03 4 690 587
2023-02 4 690 527
2023-01 4 593 445
2022-12 3 - -
2022-11 4 495 316
2022-10 8 643 957
2022-09 8 657 974
2022-08 7 591 668
2022-07 5 636 467
2022-06 5 636 467
2022-05 5 636 467
2022-04 5 636 467
2022-03 5 636 467
2021-12 1 - -
2021-11 7 622 634
2021-10 7 394 405
2021-09 5 371 276
2021-08 5 592 434
2021-07 6 610 534
2021-06 6 485 433
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų