Oficialus pavadinimas: "Tilė", MB

"Tilė", MB Įmonės kodas 305228808

"Tilė", MB PVM kodas LT100012905410 nuo 2020-01-24 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tilė", MB (draudėjo kodas 3474675, mokesčių mokėtojo kodas 305228808) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Tilė", MB (305228808) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,080 992
2024-02 4 1,049 962
2024-01 5 868 1,001
2023-12 4 1,197 1,135
2023-11 4 1,015 958
2023-10 5 766 897
2023-09 4 817 760
2023-08 4 1,010 928
2023-07 4 997 921
2023-06 3 - -
2023-05 4 956 910
2023-04 4 958 903
2023-03 4 852 800
2023-02 3 - -
2023-01 4 1,346 1,279
2022-12 4 871 817
2022-11 5 853 1,007
2022-10 5 905 1,070
2022-09 5 891 1,054
2022-08 5 921 1,090
2022-07 5 1,006 1,189
2022-06 5 993 1,174
2022-05 5 891 1,054
2022-04 5 993 1,174
2022-03 5 976 1,153
2022-02 5 995 1,176
2022-01 5 913 1,080
2021-12 5 940 1,107
2021-11 5 838 987
2021-10 5 684 817
2021-09 4 851 816
2021-08 3 - -
2021-07 4 953 900
2021-06 4 976 920
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų