Oficialus pavadinimas: "ChatMarketing", UAB

"ChatMarketing", UAB Įmonės kodas 305218931

"ChatMarketing", UAB PVM kodas LT100012598516 nuo 2019-09-10 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ChatMarketing", UAB (draudėjo kodas 3466944, mokesčių mokėtojo kodas 305218931) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"ChatMarketing", UAB (305218931) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 4 1,539 1,408
2022-11 5 1,368 1,606
2022-10 6 1,387 1,959
2022-09 7 1,138 1,876
2022-07 7 1,130 1,863
2022-06 7 1,130 1,863
2022-05 8 1,120 2,087
2022-04 8 1,104 2,058
2022-03 8 557 1,045
2022-02 7 1,712 2,861
2022-01 7 624 1,027
2021-12 8 725 1,322
2021-11 8 703 1,285
2021-10 8 633 1,165
2021-09 9 613 1,280
2021-08 7 667 1,111
2021-07 8 712 1,360
2021-06 10 834 1,932
2021-05 10 680 1,562
2021-04 9 746 1,533
2021-03 9 838 1,738
2021-02 9 855 1,775
2021-01 9 778 1,618
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų