Oficialus pavadinimas: "Tomaura", UAB

"Tomaura", UAB Įmonės kodas 305218881

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tomaura", UAB (draudėjo kodas 3466560, mokesčių mokėtojo kodas 305218881) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Tomaura", UAB (305218881) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 1,017 1,234
2024-02 5 935 1,135
2024-01 6 828 1,207
2023-12 5 939 1,140
2023-11 5 988 1,198
2023-10 5 974 1,182
2023-09 6 820 1,183
2023-08 6 854 1,215
2023-07 6 980 1,367
2023-06 5 933 1,107
2023-05 5 1,032 1,223
2023-04 5 948 1,122
2023-03 5 977 1,158
2023-02 5 854 1,015
2023-01 5 887 1,047
2022-12 5 1,184 1,324
2022-11 5 842 979
2022-10 5 903 1,044
2022-09 5 890 1,027
2022-08 5 1,022 1,178
2022-07 5 884 1,026
2022-06 5 942 1,089
2022-05 4 895 815
2022-04 4 875 796
2022-03 4 950 865
2022-02 4 880 800
2022-01 5 720 820
2021-12 4 799 726
2021-11 4 819 742
2021-10 5 783 884
2021-09 5 758 871
2021-08 5 807 927
2021-07 5 705 810
2021-06 5 762 877
2021-05 5 762 876
2021-04 5 708 813
2021-03 5 698 802
2021-02 5 629 729
2021-01 4 697 652
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų