Oficialus pavadinimas: "Autoludus", UAB

"Autoludus", UAB Įmonės kodas 305217256

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Autoludus", UAB (draudėjo kodas 3466196, mokesčių mokėtojo kodas 305217256) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-07 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Autoludus", UAB (305217256) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-07 1 - -
2024-06 4 444 386
2024-05 4 490 444
2024-04 6 502 678
2024-03 6 500 681
2024-02 6 448 617
2024-01 5 423 473
2023-12 4 308 264
2023-11 4 292 250
2023-10 4 436 373
2023-09 4 377 322
2023-08 4 424 362
2023-07 4 386 330
2023-06 4 435 372
2023-05 6 289 377
2023-04 5 225 248
2023-03 5 226 245
2023-02 5 217 236
2023-01 4 244 209
2022-12 4 105 90
2022-11 5 324 346
2022-10 5 461 494
2022-09 5 368 394
2022-08 5 393 422
2022-07 5 526 563
2022-06 5 556 596
2022-05 6 405 524
2022-04 5 734 785
2022-03 6 680 893
2022-02 6 561 735
2022-01 5 631 685
2021-12 4 737 641
2021-11 5 688 759
2021-10 5 717 791
2021-09 5 735 817
2021-08 4 241 226
2021-07 4 168 156
2021-06 4 153 139
2021-05 4 214 200
2021-04 4 281 261
2021-03 4 84 77
2021-02 4 16 15
2021-01 4 16 15
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų