Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga "Jungtinės pajėgos"

Viešoji įstaiga "Jungtinės pajėgos" Įmonės kodas 305214388

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Viešoji įstaiga "Jungtinės pajėgos" (draudėjo kodas 3464856, mokesčių mokėtojo kodas 305214388) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 65 darbuotojai (apdraustieji).

Viešoji įstaiga "Jungtinės pajėgos" (305214388) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 65 1,215 18,178
2024-11 61 1,215 16,994
2024-10 59 1,273 17,225
2024-09 57 1,177 15,369
2024-08 53 1,210 14,687
2024-07 49 1,326 14,950
2024-06 46 1,218 12,832
2024-05 38 1,347 11,612
2024-04 35 1,289 10,116
2024-03 34 1,247 9,523
2024-02 36 1,200 9,680
2024-01 34 1,321 10,070
2023-12 29 1,350 8,791
2023-11 30 1,410 9,497
2023-10 30 1,486 10,053
2023-09 32 1,360 9,770
2023-08 32 1,380 10,081
2023-07 32 1,163 8,445
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų