Oficialus pavadinimas: "Tokiresta", UAB

"Tokiresta", UAB Įmonės kodas 305204141

"Tokiresta", UAB PVM kodas LT100012591811 nuo 2019-09-04 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tokiresta", UAB (draudėjo kodas 3457092, mokesčių mokėtojo kodas 305204141) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"Tokiresta", UAB (305204141) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 9 955 1,942
2024-08 9 770 1,554
2024-07 6 760 1,013
2024-06 5 685 757
2024-05 3 - -
2024-04 1 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 5 574 650
2022-10 5 922 1,019
2022-09 5 1,402 1,550
2022-08 5 1,475 1,628
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 1,082 940
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 5 431 483
2021-01 5 621 690
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų