Oficialus pavadinimas: "Freimera", MB

"Freimera", MB Įmonės kodas 305190275

"Freimera", MB PVM kodas LT100014102719 nuo 2021-06-10 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Freimera", MB (draudėjo kodas 3453415, mokesčių mokėtojo kodas 305190275) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Freimera", MB (305190275) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 4 822 783
2024-11 4 934 878
2024-10 5 900 1,043
2024-09 5 934 1,077
2024-08 5 934 1,077
2024-07 5 885 1,025
2024-06 4 846 804
2024-05 4 907 855
2024-04 4 934 878
2024-03 4 934 878
2024-02 4 934 878
2024-01 4 882 828
2023-12 4 850 799
2023-11 4 850 799
2023-10 4 852 802
2023-09 4 850 799
2023-08 4 850 799
2023-07 5 931 1,066
2023-06 5 850 955
2023-05 5 850 955
2023-04 5 850 955
2023-03 5 850 955
2023-02 5 850 955
2023-01 5 771 871
2022-12 4 672 608
2022-11 4 791 720
2022-10 4 676 609
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų