Oficialus pavadinimas: "CZAR Intelligence", UAB

"CZAR Intelligence", UAB Įmonės kodas 305182976

"CZAR Intelligence", UAB PVM kodas LT100016280617 nuo 2023-09-29 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "CZAR Intelligence", UAB (draudėjo kodas 3451512, mokesčių mokėtojo kodas 305182976) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "CZAR Intelligence", UAB:

"CZAR Intelligence", UAB (305182976) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 4 1,152 1,042
2025-08 4 964 883
2025-07 4 1,152 1,042
2025-06 4 1,152 1,042
2025-05 4 1,152 1,042
2025-04 5 1,262 1,456
2025-03 5 1,129 1,294
2025-02 5 1,129 1,294
2025-01 5 1,015 1,174
2024-12 5 1,047 1,196
2024-11 5 1,056 1,207
2024-10 5 1,095 1,252
2024-09 5 1,062 1,213
2024-08 5 1,062 1,213
2024-07 5 1,062 1,213
2024-06 5 1,057 1,207
2024-05 5 1,020 1,168
2024-04 5 848 985
2024-03 4 702 681
2024-02 4 702 681
2024-01 4 702 681
2023-12 4 635 616
2023-11 4 362 351
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 1 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų