Oficialus pavadinimas: "Grenata plius", UAB

"Grenata plius", UAB Įmonės kodas 305176546

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Grenata plius", UAB (draudėjo kodas 3450444, mokesčių mokėtojo kodas 305176546) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Grenata plius", UAB (305176546) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 3 - -
2024-07 4 461 419
2024-06 3 - -
2024-05 4 348 310
2024-04 4 562 518
2024-03 4 562 517
2024-02 3 - -
2024-01 4 423 383
2023-12 4 517 476
2023-11 4 511 471
2023-10 4 520 479
2023-09 4 516 476
2023-08 4 518 477
2023-07 4 517 476
2023-06 5 421 486
2023-05 4 521 480
2023-04 4 517 476
2023-03 4 369 351
2023-02 4 414 402
2023-01 4 459 446
2022-12 4 311 302
2022-11 4 510 492
2022-10 4 420 405
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 323 308
2021-11 4 275 262
2021-10 4 246 235
2021-09 4 260 248
2021-08 4 260 248
2021-07 4 260 248
2021-06 4 260 248
2021-05 4 254 242
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų