Oficialus pavadinimas: "Konkurenta", MB

"Konkurenta", MB Įmonės kodas 305170123

"Konkurenta", MB PVM kodas LT100014200214 nuo 2021-07-21 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Konkurenta", MB (draudėjo kodas 3432949, mokesčių mokėtojo kodas 305170123) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Konkurenta", MB (305170123) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 2,325 2,055
2022-06 4 2,075 1,810
2022-05 5 1,912 2,076
2022-04 5 1,993 2,194
2022-03 5 1,810 2,002
2022-02 5 1,550 1,711
2022-01 4 1,329 1,143
2021-12 4 1,542 1,349
2021-11 4 1,615 1,436
2021-10 4 1,586 1,413
2021-09 5 1,426 1,599
2021-08 6 1,498 2,034
2021-07 6 1,770 2,414
2021-06 6 1,596 2,158
2021-05 4 1,715 1,522
2021-04 4 1,449 1,280
2021-03 4 1,517 1,360
2021-02 4 1,270 1,148
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų