Oficialus pavadinimas: "Ungurio koja", MB

"Ungurio koja", MB Įmonės kodas 305163577

"Ungurio koja", MB PVM kodas LT100013310717 nuo 2020-08-14 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ungurio koja", MB (draudėjo kodas 3431382, mokesčių mokėtojo kodas 305163577) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 12 darbuotojai (apdraustieji).

"Ungurio koja", MB (305163577) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 12 346 982
2024-02 9 444 943
2024-01 5 689 806
2023-12 9 440 933
2023-11 8 578 1,086
2023-10 8 484 926
2023-09 7 518 872
2023-08 7 452 762
2023-07 5 536 650
2023-06 5 538 653
2023-05 6 460 670
2023-04 6 356 519
2023-03 5 384 466
2023-02 4 310 301
2023-01 3 - -
2022-12 4 325 312
2022-11 4 382 368
2022-10 4 421 406
2022-09 3 - -
2022-08 4 387 373
2022-07 4 587 565
2022-06 4 566 525
2022-05 4 566 525
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 4 368 353
2021-09 4 489 470
2021-08 5 394 473
2021-07 5 381 456
2021-06 5 263 295
2021-05 6 231 313
2021-04 4 324 292
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų