Oficialus pavadinimas: "Vikrova", UAB

"Vikrova", UAB Įmonės kodas 305161793

"Vikrova", UAB PVM kodas LT100013181511 nuo 2020-06-10 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vikrova", UAB (draudėjo kodas 3431193, mokesčių mokėtojo kodas 305161793) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Vikrova", UAB (305161793) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 924 869
2024-02 4 773 723
2024-01 4 924 869
2023-12 4 840 790
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 810 786
2023-06 4 770 747
2023-05 3 - -
2023-04 4 709 688
2023-03 5 621 754
2023-02 6 474 691
2023-01 6 607 883
2022-12 6 489 706
2022-11 5 743 902
2022-10 5 585 709
2022-09 6 602 873
2022-08 6 689 1,000
2022-07 6 714 1,036
2022-06 7 714 1,190
2022-05 8 714 1,369
2022-04 8 641 1,229
2022-03 8 680 1,304
2022-02 8 793 1,527
2022-01 8 634 1,216
2021-12 9 720 1,543
2021-11 7 788 1,312
2021-10 7 830 1,376
2021-09 7 771 1,276
2021-08 7 843 1,399
2021-07 7 740 1,227
2021-06 4 919 884
2021-05 4 829 799
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų