Oficialus pavadinimas: "Raubonių atrakcionai", MB

"Raubonių atrakcionai", MB Įmonės kodas 305145999

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Raubonių atrakcionai", MB (draudėjo kodas 3422723, mokesčių mokėtojo kodas 305145999) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 10 darbuotojai (apdraustieji).

"Raubonių atrakcionai", MB (305145999) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 10 344 768
2024-08 15 768 2,538
2024-07 13 629 1,817
2024-06 10 705 1,560
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 4 556 473
2023-10 4 435 370
2023-09 6 415 535
2023-08 12 601 1,546
2023-07 9 624 1,202
2023-06 8 527 904
2023-05 8 245 421
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 5 713 781
2022-09 9 552 1,096
2022-08 13 571 1,620
2022-07 12 578 1,500
2022-06 11 501 1,193
2022-05 3 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 7 605 902
2021-07 8 534 908
2021-06 8 443 755
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų