Oficialus pavadinimas: "Trinklesta", MB

"Trinklesta", MB Įmonės kodas 305134974

"Trinklesta", MB PVM kodas LT100013241613 nuo 2020-07-15 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Trinklesta", MB (draudėjo kodas 3420176, mokesčių mokėtojo kodas 305134974) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Trinklesta", MB (305134974) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 519 504
2023-05 4 593 576
2023-04 4 577 560
2023-03 5 378 458
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 5 247 299
2022-08 5 365 441
2022-07 5 361 437
2022-06 5 309 374
2022-05 5 348 421
2022-04 5 189 229
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 4 346 334
2021-07 4 298 287
2021-06 4 259 250
2021-05 4 271 261
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų