Oficialus pavadinimas: "Pamatai Jums", MB

"Pamatai Jums", MB Įmonės kodas 305133534

"Pamatai Jums", MB PVM kodas LT100014799316 nuo 2022-03-10 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pamatai Jums", MB (draudėjo kodas 3419925, mokesčių mokėtojo kodas 305133534) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Pamatai Jums", MB (305133534) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 743 1,241
2024-08 7 736 1,238
2024-07 6 696 1,014
2024-06 7 672 1,142
2024-05 7 788 1,339
2024-04 7 810 1,377
2024-03 6 450 655
2024-02 4 467 453
2024-01 2 - -
2023-12 5 238 289
2023-11 6 671 960
2023-10 6 623 899
2023-09 5 690 837
2023-08 5 361 438
2023-07 2 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 2 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų