Oficialus pavadinimas: "Maža blusa", UAB

"Maža blusa", UAB Įmonės kodas 305082666

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Maža blusa", UAB (draudėjo kodas 3409804, mokesčių mokėtojo kodas 305082666) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Maža blusa", UAB (305082666) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 930 875
2024-08 5 719 835
2024-07 5 744 874
2024-06 5 744 874
2024-05 5 591 690
2024-04 5 744 874
2024-03 5 697 818
2024-02 5 725 852
2024-01 5 718 844
2023-12 5 607 712
2023-11 4 656 609
2023-10 5 582 681
2023-09 5 674 792
2023-08 6 594 834
2023-07 5 674 792
2023-06 5 727 850
2023-05 5 567 662
2023-04 5 532 621
2023-03 4 632 588
2023-02 5 434 501
2023-01 4 613 570
2022-12 4 484 448
2022-11 3 - -
2022-10 4 370 337
2022-09 3 - -
2022-08 4 526 480
2022-07 4 555 514
2022-06 4 555 514
2022-05 4 512 473
2022-04 4 504 471
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 504 465
2021-12 5 451 515
2021-11 4 487 449
2021-10 4 417 389
2021-09 2 - -
2021-08 1 - -
2021-07 2 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 1 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų