Oficialus pavadinimas: "Vėjo kryptis", UAB

"Vėjo kryptis", UAB Įmonės kodas 305077523

"Vėjo kryptis", UAB PVM kodas LT100012358817 nuo 2019-05-14 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vėjo kryptis", UAB (draudėjo kodas 3409245, mokesčių mokėtojo kodas 305077523) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Vėjo kryptis", UAB (305077523) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 131 254
2024-02 8 131 254
2024-01 7 149 253
2023-12 7 137 232
2023-11 7 137 232
2023-10 7 137 232
2023-09 7 137 232
2023-08 8 120 233
2023-07 9 130 284
2023-06 8 184 354
2023-05 7 209 353
2023-04 7 196 333
2023-03 7 143 243
2023-02 7 146 248
2023-01 8 158 307
2022-12 8 41 80
2022-11 8 41 80
2022-10 8 127 244
2022-09 10 102 246
2022-08 10 102 246
2022-07 10 102 246
2022-06 8 127 244
2022-05 7 145 243
2022-04 7 145 243
2022-03 7 145 243
2022-02 7 145 243
2022-01 6 61 85
2021-12 7 39 62
2021-11 5 53 60
2021-10 5 53 60
2021-09 6 53 72
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų