Oficialus pavadinimas: "22 šeškai", MB

"22 šeškai", MB Įmonės kodas 305072031

Juridinių Asmenų Registrų Centro vieši pranešimai

"22 šeškai", MB (305072031) Juridinių Asmenų Registrų Centro vieši pranešimai
Pranešimo data Pranešimo numeris Pranešimas Pranešimo Tipas
2022-03-22 5405608 Pakeisti duomenys: pateiktas ataskaitinio laikotarpio nuo 2021-01-01 iki 2021-12-31 Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys; Dokumentai: Finansinės atskaitomybės dokumentai / 2021 m. finansinė ... 3.3 Įregistruoti juridinių asmenų duomenų ar informacijos pakeitimai
2021-03-22 5016410 Pakeisti duomenys: pateiktas ataskaitinio laikotarpio nuo 2020-01-01 iki 2020-12-31 Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys; Dokumentai: Finansinės atskaitomybės dokumentai / 2020 m. finansinė ... 3.3 Įregistruoti juridinių asmenų duomenų ar informacijos pakeitimai
2020-03-31 4707175 Pakeisti duomenys: buveinės adreso; pateiktas ataskaitinio laikotarpio nuo 2019-03-19 iki 2019-12-31 Mažųjų bendrijų finansinių ataskaitų rinkinys; Dokumentai: Įgaliojimas (2020-03-31); Finansinės at... 3.3 Įregistruoti juridinių asmenų duomenų ar informacijos pakeitimai
2019-03-14 4368404 Vadovas: L.V., Direktorius. Taisyklė, pagal kurią asmenys veikia juridinio asmens vardu: Vienasmenis atstovavimas. Juridinio asmens vardu veikia vadovas. 3.1 Įregistruoti juridiniai asmenys
2019-03-14 4367946 Pakeisti duomenys: veiklos tikslų. 3.3 Įregistruoti juridinių asmenų duomenų ar informacijos pakeitimai

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų