Oficialus pavadinimas: "Stumera", UAB

"Stumera", UAB Įmonės kodas 305065574

"Stumera", UAB PVM kodas LT100012611214 nuo 2019-09-12 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Stumera", UAB (draudėjo kodas 3407523, mokesčių mokėtojo kodas 305065574) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Stumera", UAB (305065574) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 546 525
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 2 - -
2022-01 6 508 701
2021-12 7 341 543
2021-11 7 518 831
2021-10 7 526 846
2021-09 8 538 990
2021-08 10 483 1,097
2021-07 10 502 1,135
2021-06 9 553 1,125
2021-05 7 598 957
2021-04 7 513 830
2021-03 6 567 790
2021-02 6 495 689
2021-01 6 772 1,093
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų