Oficialus pavadinimas: "APD statybos", MB

"APD statybos", MB Įmonės kodas 305064604

"APD statybos", MB PVM kodas LT100012571110 nuo 2019-09-01 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "APD statybos", MB (draudėjo kodas 3407700, mokesčių mokėtojo kodas 305064604) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"APD statybos", MB (305064604) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 6 542 766
2024-08 5 780 892
2024-07 5 692 823
2024-06 8 498 920
2024-05 8 740 1,363
2024-04 8 517 957
2024-03 4 739 676
2024-02 5 656 750
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 5 1,696 1,955
2023-10 4 469 425
2023-09 3 - -
2023-08 4 651 579
2023-07 5 598 662
2023-06 3 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 1 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 4 313 279
2021-03 4 312 275
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų