Oficialus pavadinimas: Pramogų ir poilsio asociacija "Nendrė"

Pramogų ir poilsio asociacija "Nendrė" Įmonės kodas 305064472

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Pramogų ir poilsio asociacija "Nendrė" (draudėjo kodas 3407497, mokesčių mokėtojo kodas 305064472) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Pramogų ir poilsio asociacija "Nendrė" (305064472) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 5 1,108 1,192
2024-07 5 1,136 1,221
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 4 768 688
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 503 454
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 600 534
2022-08 4 570 517
2022-07 3 - -
2022-06 4 647 583
2022-05 4 879 826
2022-04 4 661 617
2022-03 4 661 617
2022-02 4 393 363
2022-01 3 - -
2021-12 4 573 519
2021-11 3 - -
2021-10 4 288 258
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų