Oficialus pavadinimas: "TOMOGRIL", MB

"TOMOGRIL", MB Įmonės kodas 305059906

"TOMOGRIL", MB PVM kodas LT100012556016 nuo 2019-08-20 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "TOMOGRIL", MB (draudėjo kodas 3407008, mokesčių mokėtojo kodas 305059906) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"TOMOGRIL", MB (305059906) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 748 1,044
2024-02 6 739 1,033
2024-01 7 590 974
2023-12 5 851 1,014
2023-11 6 695 989
2023-10 5 794 906
2023-09 5 892 1,017
2023-08 5 817 932
2023-07 5 892 1,013
2023-06 5 952 1,083
2023-05 5 799 906
2023-04 5 866 982
2023-03 5 887 1,008
2023-02 5 793 903
2023-01 5 798 906
2022-12 5 747 844
2022-11 6 527 716
2022-10 6 549 763
2022-09 5 629 735
2022-08 5 597 691
2022-07 5 668 778
2022-06 6 601 851
2022-05 6 505 723
2022-04 5 643 771
2022-03 5 654 781
2022-02 5 591 707
2022-01 5 619 736
2021-12 6 503 717
2021-11 7 485 802
2021-10 5 496 593
2021-09 3 - -
2021-08 4 666 649
2021-07 4 552 541
2021-06 4 665 651
2021-05 4 677 663
2021-04 4 511 498
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų