Oficialus pavadinimas: "Vaitėras", MB

"Vaitėras", MB Įmonės kodas 305034529

"Vaitėras", MB PVM kodas LT100012678911 nuo 2019-10-09 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Vaitėras", MB (draudėjo kodas 3398885, mokesčių mokėtojo kodas 305034529) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Vaitėras", MB (305034529) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 6 332 456
2023-11 6 400 542
2023-10 6 429 580
2023-09 6 435 588
2023-08 6 421 569
2023-07 7 413 648
2023-06 7 335 530
2023-05 7 401 628
2023-04 7 356 573
2023-03 6 333 478
2023-02 6 312 448
2023-01 7 339 559
2022-12 8 264 489
2022-11 8 308 564
2022-10 8 321 589
2022-09 8 334 614
2022-08 8 303 553
2022-07 6 357 486
2022-06 6 371 505
2022-05 6 380 518
2022-04 6 398 545
2022-03 5 500 579
2022-02 4 425 405
2022-01 4 441 419
2021-12 5 351 416
2021-11 5 443 514
2021-10 5 449 521
2021-09 5 458 531
2021-08 5 457 530
2021-07 5 457 530
2021-06 4 466 429
2021-05 4 510 473
2021-04 4 299 283
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 252 244
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų