Oficialus pavadinimas: Hokodo, UAB

Hokodo, UAB Įmonės kodas 305007941

Hokodo, UAB PVM kodas LT100015532913 nuo 2022-12-21 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Hokodo, UAB (draudėjo kodas 3396111, mokesčių mokėtojo kodas 305007941) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Hokodo, UAB (305007941) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 4,493 5,113
2024-02 5 4,211 4,774
2024-01 4 4,575 4,102
2023-12 4 4,102 3,605
2023-11 4 3,801 3,380
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 2 - -
2023-05 6 2,055 2,694
2023-04 5 868 944
2023-03 5 868 944
2023-02 5 868 944
2023-01 6 753 990
2022-12 5 855 867
2022-11 5 868 943
2022-10 5 868 943
2022-09 6 767 1,006
2022-08 5 868 943
2022-07 5 868 943
2022-06 5 868 943
2022-05 5 868 943
2022-04 5 868 943
2022-03 5 868 943
2022-02 5 975 1,056
2022-01 5 761 829
2021-12 4 919 738
2021-11 4 915 797
2021-10 4 911 793
2021-09 4 919 801
2021-08 4 919 801
2021-07 5 788 865
2021-06 5 835 922
2021-05 5 476 540
2021-04 5 505 571
2021-03 5 505 571
2021-02 5 291 326
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų