Oficialus pavadinimas: "Badruma", UAB

"Badruma", UAB Įmonės kodas 305002385

"Badruma", UAB PVM kodas LT100012816416 nuo 2019-12-10 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Badruma", UAB (draudėjo kodas 3387623, mokesčių mokėtojo kodas 305002385) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Badruma", UAB (305002385) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 2 - -
2023-01 4 535 519
2022-12 4 456 437
2022-11 4 569 546
2022-10 4 584 560
2022-09 4 621 596
2022-08 4 584 561
2022-07 4 519 499
2022-06 5 456 548
2022-05 4 563 541
2022-04 4 411 395
2022-03 4 326 313
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 638 613
2021-06 4 505 484
2021-05 4 506 485
2021-04 4 505 484
2021-03 4 771 739
2021-02 4 595 568
2021-01 5 657 788
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų